Ai totul într-un singur loc: incidente, stadiul lor de rezolvare, soluții la probleme des întâlnite, Chatbot AI și raportare clară.
Am lansat portalul PRAS pentru clienți – un spațiu digital dedicat în care ai acces rapid la toate solicitările tale IT, în timp real. Prin integrarea cu platforma ServiceDesk Plus MSP, gestionăm mai eficient incidentele, urmărim SLA-urile asumate și îți oferim transparență completă asupra procesului de suport.
Vezi clar fiecare solicitare, de la deschidere până la rezolvare.
Primești răspunsuri inteligente la întrebări frecvente sau chiar soluții la unele probleme, fără a mai deschide un tichet.
Ai acces la timpii de răspuns și rezolvare conveniți, fără să fie nevoie să ceri informații suplimentare..
Vei avea acces rapid la rapoarte și detalii despre orele muncite, fără bătăi de cap. Totul organizat într-un singur loc, cu acces permanent.
Accesul în portal este securizat, pe bază de utilizator și parolă. Dacă nu ai cont sau ai nevoie de ajutor pentru autentificare, contactează echipa noastră.
Cu noul nostru portal de suport IT, creat pe baza platformei ServiceDesk Plus MSP, aducem mai multă claritate, control și eficiență în modul în care gestionezi solicitările tehnice. De la urmărirea în timp real a incidentelor și respectarea SLA-urilor, până la automatizarea procesului de facturare și accesul instant la un asistent virtual bazat pe AI, tehnologia PRAS redefinește complet experiența ta de suport IT. Totul, într-un singur loc – ușor de accesat, intuitiv și gândit pentru a-ți economisi timp și resurse.
Cu noul portal PRAS avem o imagine clară asupra suportului IT și putem rezolva rapid orice problemă. Chatbotul AI chiar ne-a surprins plăcut!
Irina MărășoiuPATER Spirits