Pachete de mentenanță IT ideale pentru companiile care prețuiesc timpul redus de răspuns la solicitările IT.
Alegeți un pachet în funcție de dimensiunea companiei, timpul de răspuns dorit precum necesarul de ore de Nivel 1 (suport pentru stațiile de lucru și periferice) sau de Nivel 2 (suport pentru servere, retele etc.).
Ore incluse
Ore incluse
Ore incluse
Recomandate pentru companii care prețuiesc predictibilitatea costurilor și timpul redus de răspuns la solicitările IT.
Suport Nelimitat
Suport Nelimitat
Suport Nelimitat
* Această ofertă este valabilă doar după efectuarea unui audit și doar după confirmarea unui volum de muncă adecvat la 3 luni de zile de la începerea contractului.
Fie că ești la început de drum, sau compania ta a acumulat deja experiență, PRAS oferă pachete de mentenanță IT croite după nevoile tale.
Fără SLA
Pachet creat pentru companii mici, cu până la 15 PC-uri, fără server local, pentru care timpul de răspuns la solicitările IT nu este foarte important.
Ore incluse: 8h Nivel 1
Specialist în locație
Pachet creat pentru companiile care doresc cel mai rapid timp de răspuns și predictibilitate maximă a costurilor.
Ore de mentenanță on-premise: 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână.
Să lucrăm împreună!
Indiferent de complexitatea nevoilor tale, echipa noastră va crea soluția ideală pentru afacerea ta.
Împreună vom transforma strategia ta digitală în realitate.
În funcție de nevoile tale particulare, acești timpi pot fi negociați.
Intervenție în timpul programului de lucru (L - V, 9 - 18)
Intervenție în afara programului de lucru